Kategorie

Znajdź przesyłkę

Kliknij w link aby wyszukać swoją paczkę w GLS

Jak kupować

Sklep FORNET:
Oddajemy Państwu do użytku sklep z oferowanymi przez nas materiałami biurowymi, papierami, materiałami eksploatacyjnymi oraz wszystkim co niezbędne do pracy w każdym biurze, a także bardzo szerokim asortymentem artykułów szkolnych, kreślarskich i plastycznych.
Sklep przeznaczony jest do obsługi Urzędów, Instytucji, Firm, Podmiotów Gospodarczych oraz osób prywatnych.
Prosta i intuicyjna obsługa, szybkość działania, przyjazność dla Użytkownika, pomocne wyszukiwarki czynią z tego narzędzia skutecznego pomocnika w zakupach materiałów biurowych i szkolnych. Mamy nadzieję, że sklep FORNET spełni Państwa oczekiwania i będzie preferowany przy zakupach internetowych tuszy, tonerów oraz pozostałych artykułów biurowych i szkolnych.

Rejestracja:

Aby móc w pełni korzystać ze sklepu zalecamy zarejestrowanie się poprzez wypełnienie  formularza dostępnego w menu REJESTRACJA lub na końcu procesu składania zamówienia. Proszę zrobić to kiedy Państwu jest wygodniej. Podane dane służą tylko i wyłącznie do obsługi Państwa. Zgodnie z naszą polityką bezpieczeństwa informujemy, że Państwa dane nie będą przekazywane ani udostępniane innym podmiotom.
Po wypełnieniu formularza Państwa dane zostaną wprowadzone do programu sprzedażowego sklepu FORNET. Możecie Państwo je uaktualniać, modyfikować oraz zmieniać w dowolnym czasie.

Wyszukiwanie towaru (wyszukiwarki):

Wyszukiwanie towaru jest proste i intuicyjne. Możemy wybierać poruszając się po menu, które kieruje nas do poszukiwanego produktu. Poruszając się po kolejnych poziomach zawężamy krąg produktów. Wybór możemy dokonać na dowolnym poziomie menu.

Możemy również skorzystać z wyszukiwarek znajdujących się na górze strony:

  1. Wyszukiwarka produktów : wyszukujemy wpisując nazwę poszukiwanego produktu, ciąg liter zbliżonych do nazwy lub jego indeks katalogowy (jeżeli jest znany- każdy produkt na karcie posiada podany indeksy).
  2. W przygotowaniu wyszukiwarka materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Znając oznaczenie drukarki w prosty i logiczny sposób wyświetlone zostaną tusze czy tonery (oryginalne oraz zamienniki) do Państwa drukarki, faksu, plotera czy urządzenia wielofunkcyjnego.

Jak zamawiać:

Platforma w formie Katalogu jest dostępna dla każdego. Aby skorzystać z wszystkich dostępnych możliwości (wgląd w ceny, możliwość składania zamówień, obsługa własnego konta) należy zalogować się.
Po zalogowaniu się wyszukujemy potrzebne materiały biurowe oraz wpisujemy potrzebne ilości. Aktualny stan koszyka widoczny jest w górnej prawej części ekranu. Po zakończeniu wyboru naciskamy klawisz TWÓJ KOSZYK. W czterech krótkich krokach składamy zmówienie:
  1. Twój koszyk : wyświetlone zostają wybrane produkty. Możemy dokonać zmian (inne ilości, kasowanie, wybór nowych produktów) lub potwierdzić wybór. Wybieramy formę dostawy. Następnie naciskamy klawisz REALIZUJ ZAMÓWIENIE. Możemy wrócić również do sklepu, aby kontynuować zakupy.
  2. Dane nadawcy i odbiorcy : Domyślnie wyświetlone są dane wprowadzone przy rejestracji. Wpisujemy adres dostawy lub zaznaczamy jeżeli jest taki sam jak podany przy rejestracji. Naciskamy klawisz DALEJ.
  3. Wybór płatności : dokonujemy wyboru płatności.
  4. Wysłanie zamówienia : po wyborze płatności Państwa zamówienie zostało przesłane do nas oraz na konto e-mail podane przy rejestracji. Prosimy po odebraniu maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia o naciśnięcie klawisza: POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE.
  5. Dane do faktury oraz adres dostawy: jeżeli nie dokonywaliście Państwo rejestracji wcześniej lub nie logowaliście się dzięki posiadanym już danym w tym momencie należy podać dane do faktury (dane firmy, instytucji osoby prywatnej) oraz adres dostawy.
  6. Uwagi : pole oddane do Państwa dyspozycji na sugestie, informacje i inne spostrzeżenia związane z realizacją Państwa zamówienia.

Państwa zamówienie zostaje realizowane. W przypadku wątpliwości skontaktuje się z Państwem handlowiec naszego sklepu. Zawsze możecie Państwo poprosić o pomoc lub wyjaśnienia. Szanujemy Wasz czas i chętnie pomożemy we wszystkich wątpliwościach.


Płatności:
Standardową formą zapłaty jest gotówka (płatność przy dostawie) lub przedpłata (wystawiamy i przesyłamy w tym przypadku Fakturę Pro-Forma, po wpłynięciu należności zamówiony towar jest dostarczany do Państwa).

Realizacja zamówień:
Wszystkie otrzymane i potwierdzone zamówienia realizujemy ze szczególną starannością oraz w możliwie jak najszybszym terminie. W przypadku braku jakieś pozycji zamówienia handlowiec skontaktuje się z Państwem celem zaoferowania produktu równoważnego lub realizacji zamówienia bez danej pozycji. Informujemy, że ze względów logistycznych nie realizujemy zamówień poniżej 25zł netto.

Faktura VAT:
Każda transakcja jest dokumentowa wystawioną fakturą VAT. W sklepie FORNET przechowywane są kopie faktur oraz dokumenty WZ i spedycyjne. W razie potrzeby, na życzenie wystawiamy duplikaty faktur VAT.